VILL DU VARA DEN FÖRSTA?

Såhär genomför vi det


Vi kommer att guida er genom processen och förklara hur våra SEO experter hanterar ditt konto för att få de bästa resultaten i sökmotoroptimering.

Forskning och analys

Efter att ha samlat viktig information från våra kunder, gör vi djup research om webbsidans nuvarande SEO-tillstånd och konkurrens för olika sökmotorer.

Strategi

Vi skapar långsiktiga strategier utgående från planen vi skapat för våra kunder. Förbättring av SEO är inte endast arbete på kundens webbsida, utan också arbete på konton på sociala medier och exponering för varumärket i allmänhet.

Upplägg

Vi kommer alltid att be dig skapa eller dela dina kontouppgifter med oss, så att vi kan undersöka och förbereda för verkställande i enlighet med SEO-planen vi skapat. I de flesta fall betyder detta arbete på fler olika plattformar med olika strategier.

Verkställande

Efter att vi har klar kunskap om det nuvarande tillståndet och tillgång till allt vi behöver för att arbeta, börjar våra SEO managers optimera, ändra… förbättra det nuvarande tillståndet och samtidigt noga övervaka förändringar i sökmotorer och listor.

Analys

Beroende på din webbsida, kan det ta en eller flera dagar för sökmotorerna att positionera dig igen i enlighet med de förändringar och förbättringar vi gjort.

Iterationer

Sökmotorer uppdaterar placeringen av din webbsida dagligen och vi kan alltid se nya resultat. SEO handlar om konstant förbättring och att vara före konkurrenterna.

" Visste du att din SEO placering ändrar dagligen?! "

Några frågor

OM SEO

du behöver veta


I sökmotoroptimering är konkurrensanalys lika viktigt som arbetet som måste sättas ner på förbättringar.

SEO skulle inte existera utan konkurrenter och på grund av detta är det inte enbart tillfredsställande att vara på första sidan på Google, Bing eller andra sökmotorer, det är nödvändigt.

Användare litar på att Google och andra sökmotorer visar de bästa möjliga resultaten utgående från den information som ges. Därför ser 90% av användarna endast på första sidan av Googles resultat och de flesta hittar vad de söker efter i topp 5 resultaten.

Användare litar på att Google och andra sökmotorer visar de bästa möjliga resultaten utgående från den information som ges. Därför ser 90% av användarna endast på första sidan av Googles resultat och de flesta hittar vad de söker efter i topp 5 resultaten.

Det är viktigt att veta att SEO resultat kan variera för många användare.

Associerade användare kommer att få mer favoritresultat

En associerad användare är en användare som redan är kopplad till webbsidan eller stället på något sätt. Oftast är associerade användare kunder, webbsidans ägare, återkommande besökare osv.

Detta betyder att ifall du besöker en webbsida många gånger under dagen, kommer Google att gissa att det är resultatet du vill se. Kom ihåg att sökmotorer vet mycket om dig genom att gå igenom webbläsarens historik, cookies, lägen osv.

Webb- och mobilanvändare får också olika resultat

Sökmotorer handlar också om erfarenhet och de givna resultaten är optimerade för olika enheter.

Mobilvänliga webbsidor har ett bättre anseende på sökmotorer än webbsidor som inte är optimerade för mobilenheter.

Läges- och språkbaserade resultat

Sökresultat varierar också för användare som använder olika språk och är på olika ställen, även om de söker med samma nyckelord.

Det vanligaste misstaget är att tro att allt handlar om webbsidan. Även om det är enklare at förklara hur SEO fungerar genom att prata om webbsidan i allmänhet, och de flesta människor förväntar sig att se deras webbsida på första sidan för ett specifikt nyckelord, utan att lägga märke till vilken sida som egentligen relaterar till resultatet.

I många fall har en sida på din webbsida bra resultat för flera nyckelord som inte ens relaterar till sidan och detta är inte ett stort problem… på sätt och vis.

Om du säljer en produkt och vill optimera för den specifika produktens nyckelord, vill du inte att dina användare ser din kontaktsida, utan produktsidan i sökresultaten.

För att förstå det bättre, borde varje sida på din webbsida optimeras för många relaterade nyckelord.

Tänk om du hade möjligheten att veta vilka nyckelord dina konkurrenter räknar med, vilka positioner de söker efter och vilka kreativa sätt de använder.

Med denna information kunde du kapitalisera på deras styrkor och utnyttja områden där de inte syns, eller hur?

På Creative Brackets har vi tillgång till all information som ger oss fördelen när vi verkställer kundernas kampanjer.

När våra managers skapar ditt konto och lägger det in i den professionella mjukvaran som de använder för nyckelordsövervakning, känt som SERP, kommer de att kunna se en detaljerad rapport varje dag för varje nyckelord vi följer.

SEO rapporter skapas ofta den 15:de varje månad eller i slutet av varje månad.

Förutom e-post uppdateringar, informerar vi alltid våra kunder om tillståndet och SEO framstegen vi gjort under den givna tidsperioden.

Förstå SEO &

NYCKELORDSUTVECKLING


Användare söker med nyckelord och mönster, som ibland kan vara många ord som inte bildar en mening. Att förstå dessa nyckelord och att veta vilka är populära är det vi gör.

Google AdWords

Vi har förtjänat specialisering i:

AdWords Grunder

Google Analytics

AdWords Sökning

Mobilreklam

SEO är en långsiktig, kostnadseffektiv marknadsföringsstrategi för att nå mer potentiella kunder och konkurrera med stora spelare.

Seo

Vår expertis

Adwords


Adwords

Vår expertis

DIGITAL MARKNADSFÖRING


DIGITAL MARKNADSFÖRING